сайт Тетяни Сімчук

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Контроль

Система внуртішнього контролю у Старокривинському НВК передбачає вивчення й аналіз навчально-виховного процесу, об’єктивне оцінювання досягнутих результатів, координація зусиль на виконання головної мети НВК. Регулятором навчально-виховного процесу є контрольно-аналітична система.

Метою внутрішнього контролю дирекції НВК є забезпечення здійснення методичної допомоги для удосконалення в розвитку педагогічної майстерності, взаємодії адміністрації і педагогічного колективу. Для цього в НВК розроблено алгоритм контролю, який включає:

- визначення мети контролю,

- визначення змісту контролю,

- вибір і конкретизація об’єктів контролю,

- вибір методів контролю,

- поетапне здійснення контролю,

- узагальнення матеріалів,

- складання підсумкових схем, таблиць, діаграм, проектів наказів, рішень, розпоряджень, визначення форм підведення підсумків і основних напрямів корегування, тобто визначення основних управлінських рішень.

У НВК розроблено перспективний план вивчення стану виклдання предметів на навчальний рік, який включає:

- Стан викладання предметів;

- Тематичний, персональний, фронтальний контроль;

- Виконання рекомендацій;

- Практичну частину.

План-графік внутрішього контролю на навчальний рік охоплює наступні розділи:

І.Контроль за виконанням навчальним закладом вимог нормативно-правових актів у галузі освіти.

ІІ. Контроль за організацією навчально-виховного процесу.

ІІІ. Контроль за результатами навчальних і творчих досягнень учнів.

IV. Контроль за методичною роботою.

Ведеться контроль та аналізуються плани учителів, виховні плани класних керівників, плани роботи методичних об’єднань, робота факультативів, предметних гуртків, стан ведення класних журналів та щоденників учнів, ведеться контроль за охороною праці та технікою безпеки, відвідування учнями школи. Підвищенню якості підготовки учителів, професійної компетентності педагогів сприяє персональний контроль, який дає змогу оцінити якість роботи вчителів, сприяє вивченню досвіду та його пропаганді.

У річному плані роботи особливе місце займає питання внутрішкільного контролю та керівництва. Наслідки внутрішкільного контролю узагальнюються на нарадах при директору, батьківських та учнівських зборах, методичних радах та оперативках, розглядаються на семінарах, конференціях, педагогічних радах, обговорюються в ході індивідуальних бесід з учителями та учнями. Управлінські рішення знаходять своє відображення у наказах, розпорядженнях з подальшим контролем.